Bra start på dagen!


Hejsan hejsan på er! Startade dagen med en super god frukost och Vasaloppet. Alltså, jag kollade på det, jag va inte med! Hahahahaha de fattade väl alla men aa :D Sen hjälpte jag pappa lite med bilen. Har suttit i typ 2 timmar nu och twittrat som en galning för att försöka sprida en grej, ochd et har lyckats rätt bra. Över 200 retweets! :D men nu ska jag ut och springa i det super fina vädret! Om jag hittar mina träningsbyxor... Ut med er och gör nåt kul idag! Kraaaam Camilla ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Just nu pågår det en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en länkning och få fler besökare, så delta gärna! :)



Kram!

2012-03-04 @ 15:36:07
URL: http://alicelifeonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0