You'll never shine if you don't glow

Nu ska jag gå och sminka av mig.
Det är så skönt, när man på kvällen, innan man ska gå och lägga sig, går och tvättar av sig allt smink och får gnugga sig i ögonen utan att riskera att man ser ut som ett spöke... just saying!
Har precis gjort klart min engelska läxa... så lätt var den, det känns som det tog en evighet att göra den! Men nu är den klar. Jag har kanske inte åstadkommit lika mycket som Camilla gjort idag, men det går frammåt i alla fall! Och det är ju bra, för skulle det gå bakåt skulle det innebära att jag skulle få MER läxor.. och det behöver jag verkligen inte!
Har det bra sötnosar! Imorn är det vintervaldag, vilket betyder att jag börjar typ vid tio. CHILL!!
Mys i min sköna morgonrock!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0