Way to go!

Tycker det Camilla gjorde idag när hon kom hem låter heelt fantastiskt! Camilla, som alltid har så mycket att göra, som kämpar och sliter och aldrig ger upp. Skönt att du kan hitta en plats i soffan vännen! Bra jobbat! <3
Tycker jag också vart lite duktig! Så fort jag kom hem, så satte jag mig vid köksbordet och började plugga. Har nu jobbat enda fram till diagnosen! Nu ska jag börja skriva om Vietnam-kriget, som jag har i uppgift i So:n! Någon som vet något om Vietnamkriget och kan förklara bra för mig... för jag har lite svårt att få ihop det!
Två duktiga tjejer är det ni får läsa om idag, är inte det härligt?
Åt precis upp det som var kvar av lillebrors matsäck.. PANNKAKOR! Men jag glömde att ta bild innan jag åt upp dem....
Hoppas ni har det bra och mysr i någon soffa, eller som jag, känner er stolta över det ni åstadkommit!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0