Uppgraderad

Dagen har vart allt från bra till dålig. Bra för att jag fått nya skor, nya byxor och smycken, men dålig för att jag märkte att jag glömt No-boken i skolan... jag kommer inte vara i skolan imorn eftersom det är vintervaldag, och provet är på tisdag..... någon som kan tänka sig att låna ut sin bok till stackars Linnea?? Snälla!?
Men jag har gjort vad jag har kunnat med det jag har... alltså ingenting, förrutom min dator. Och det har funkat okej, hittade en hemsida med massa bra frågor om evolutionen. Och vet ni vad jag har kommit att tänka på. Det har ju vart så många massutdöenden under jordens historia, men det har ändå gått en ganska lång tid imellan dessa massutdöenden. Och så tänker man på hur jorden ser ut i dag, med det sabbade ozonskiktet, de smältande polarisarna och allt detdär. Jag menar, vi människor har ju bara funnits på jorden i runt 2 miljoner år (?) och vi har redan sabbat jorden så pass att den redan börjar ge efter.... är inte det ett bevis på hur effektiva vi människor är på att förstöra saker och ting? Det var flera hundra miljoner år mellan massutdöenderna i historien, men vi människor har lyckats med att förstöra jorden på mindre än dubbelt så kort tid.... bra jobbat människor, bra jobbat! (Känn ironin i den sista meningen!)
Nä, nu ska jag sluta sitta och kritisera männskligheten, jag är ju en del av den, och jag tillför minst lika mycket i förstöringen som alla andra! Men jag bara säger det! Det är ironiskt, att människan som ska vara så mycket smartare än djuren, har sabbat jorden totalt på rekordtid!
På tal om isbjörnar, vill ni se mina nyinköpta fynd? Om inte, blunda! För här kommer det:
Kritisera mig inte för kvaliteten på bilderna, jag vet att de inte är den bästa. Men lite bra för att vara med webbkamera!! Observera att det är TVÅ halsband! Väldigt bra känns det när jag har detta i min ägo. Älskar mina skor!!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... kanske ska ge mig på engelskan, den är inte så koncentrationskrävande... oj, långt ord!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie o Ebba

Snygga skor ! :)



Fin blogg btw

2012-01-29 @ 19:39:55
URL: http://byuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0