Street star!

Idag fick jag gå upp vid nio....nio!! Fatta vad tidigt det är!! Men det var det värt! För vid tio drog jag och min underbara Bianca till Solna och titta på Street star, en "dansfestival" med tävlingar inom de olika dansstilarna. Det var allt från Popping, Locking, House, Hip-Hop och balett... baletten var inge vidare! Har inget emot att titta på balett, men då måste ju dansarna vara duktiga... jag säger inte att de var dåliga, men de var inte så synkade som jag hade önskat.
Har så ont i min hals, jag har skrikit så mycket på alla duktiga dansare!! Jag vill såååå gärna tillbaka! Det var så kul!! Men jag får vänta till nästa år...
Nöjd tjej!
Sitter och tittar på Natt på museet 2, men jag är så trött att jag tror jag kommer somna snart.
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0