Stick!

När jag kom hem idag, så körde jag igenom mitt styrke pass som vi ska ha på idrotten på tordag.. och jag har en GRYM träningsvärk nu... sitter med hantlar hela tiden, gör bicepscurls och annat. Känns skönt eftersom jag kan göra det framför TV:n!
Visste ni att jag var modig? Det visste ni inte va?! Joo, det är jag! Jag loooovar! För jag som är så rädd för sprutor, jag har nu tagit en spruta på en av hästarna! Man tar en två cm lång sprutnål, kör den rakt in i halsen (inom ett speciellt område förstås!) och sedan sprutar man in det som ska in i kroppen på dem.. skitlätt, men läskigt som sjutton! Men när jag skulle köra in nålen, hann jag inte tänka på vad jag gjorde, utan bara gjorde det, och sedan var det inget mer med det! Clöver reagerade inte ens! Han är så duktig, min fins, vackra häst! <3
Så idag har jag alltså övervunnit min rädsla för nålar.. i alla fall lite!
Vad har ni gjort idag då?
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0