Random tips!

Hej! Tänkte tipsa om lite random saker som jag gillar och tycker är bra.



1. Min underbara body lotion! Luktar sjukt gott, kokosnöt och lime (inte så mycket lime) och lukten håller jätte länge. Den finns att köpa på H&M för typ 20 spänn!! Så sjukt bra pris för denna underbara gucka.



2. Min super braiga parfym. Köpte den på tax free:n på Kreta, men finns säkert på Kicks, Åhlens eller andra ställen i Sverige också! Den luktar super gott (tycker jag) och lukten håller länge.



3. Hehe tuggumin.. Dom är såhääär goda så rekommenderar er att köpa dom! ;)



4. Mina mysiga strumpor! Finns på KappAhl för 70 riksdaler och det är sååå värt det. Jätte mjuka, varma och hur gosiga som helst. Är typ kär i dom..



5. Depend's nagellack. Här är 12 av mina, har typ 100 stycken eller något men pallade inte ta fram alla.. Gillar dom iaf. Behövs bara ett/två lager och sen är det snyggt! Torkar snabbt, lätt att måla på. Rekommenderar deras över lack, torkar på mindre än 5 minuter och blir ändå snyggt! :D

Kram Camilla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0