Ofokuserad.


- Världens coolast bild, okej!?
Hej bloggen! Fick ett sms för en stund sedan (omg jag är populääär!) och hade på högsta volymen i hörlurarna, och musiken tystnade helt plötsligt och så fick jag sms just då! AJ MITT ÖRA SÄGER JAG BARA!!! Slutade 12.35 idag. Hur skönt som helst! Va hemma vid 13 och la mig direkt i soffan. Har fortfarande inte gått upp ur soffan... Men det är sjukt skönt, om man bortser från att ställningen jag ligger i gör ont i ryggen.. Men det är ju en helt annan sak. Fett konstigt inlägg, hej ofokuserad! Skulle berätta något men kommer inte ens ihåg vad, så avslutar det här inlägget och skriver snart igen istället. KRAAAAM ♥ /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0