Min skumma dröm inatt asså..

Herregud vilken dag de varit idag!! Positivt faktiskt. Om man räknar bort att jag har världens smärta i magen och att jag slog i nån nerv i armen för typ två timmar sedan och att de fortfarande gör ont :(
Har varit lite över speedad störra delen av morgonen.. Och jag drömde världens konstigaste dröm!!!
Träffade massa konstiga personer och hände massa random shit. Bl.a. kom Eric Saade och sa att jag inte kunde träffa Per Morberg (som är min förebild) som jag ville. Och så kom en kille i min klass och påstod att killar som håller på med gymnastik är töntiga typ, men jag stod upp för gymnastik pojkarna och sa att dom hade snygga kroppar? Och så va en fd kompis med i drömmen också.. Och Niall Horan!! Och man gick naken ner för en backe i äppeljuice typ.
Den va fett skum. Så nu vet alla min dröm... Ska sluta babbla på nu och göra något vettigt.
Kramar Camilla! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0