Känslan när man kommer på att man pratar med sig själv...

Nu har jag avverkat So:läxan, att skriva om Berlinblockaden. Känns så skönt att kunna sätta en bock bredvid uppgiften, för att visa att den är gjord! Det tråkiga är att So:n var den lättaste av alla läxorna, så nu kommer det bara bli svårare och svårare...
Jag vet inte riktigt vad som hände igår, men jag kunde verkligen inte somna. Konstigt, eftersom jag runt 17 var hur trött som helst. Det slutade med att jag somnade runt 4... inte riktigt min mening, och nu är jag så trött att öginen faller ihop..
Ska sätta mig och prata för mig själv, ska nämligen öva inför den muntliga redovisningen av jordens evolution... vaddå galen?
Hoppas ni klarar er från galenskap idag, och gå ut! Det är jättefint väder juh!
Kanske inte så jättebra kvalité på bilden, men jag lovar, det är jättefint ute!
Hörs!
Kram Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0