Hiss&Diss!



# Snö! Dom flesta verkar hata den, men tänk såhär: när det är snö är det ljusare ute + att det är mysigare med snö på vintern. Det är sjukt tråkigt när det är vinter, kallt och ingen snö!!
# Att jag är och åker skidor just nu! Fet hiss på det. (y) Skidåkning in my ♥

# Hockey!
Så sjukt kul att kolla på hockey, speciellt om man är där på plats. Har man varit på en hockeymatch så fattar man vad jag menar. Så skön känsla, adrenalinet när dom man hejar på gör mål, osv osv!



# Folk som är sura. T.e.x busschauförer, folk som jobbar på Ica, H&M osv. När man går på bussen och försöker vara lite trevlig, säga hej och le mot busschaufören och man bara får en sur blick tillbaka, hur kul är det? Skit trist. Eller när man handlar kläder/mat och är trevlig mot den i kassan men den själv är jätte sur. Lixom hallå, skaffa ett annat jobb om du inte är service inriktat! Visst, du kanske hade en dålig dag och var på sämst humör, men va trevlig mot dina kunder ändå. Annars har du inga till slut..

# Gina Tricot i Haninge centrum.
Den här butiken får ju största dissen ever. Otrevlig personal, stökig butik, hemska provrum där det ligge rkläder överallt. Usch säger jag bara.. Senaste gången mamma och jag var där hände det lite grejer så mamma ringde butikschefen och klaga, så nästa gång vi är i HC ska vi gå in där och få något som ursäkt. Det är ju iaf positivt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0