Hej jag heter Camilla och jag är hungrig. Hej Camilla!!

Hej bloggen!
Var hos Ellen och tränade idag. Vi har en uppgift i idrotten att sätta ihop ett styrkeprogram och vi körde igenom det en gång för att se hur långt det var. Fett jobbigt säger jag bara!! Men grymt program :D
Nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker en mango dricka, nomnom.
Ska snart käka middag hoppas jag, för min mage dör väl annars... Efter middagen ska jag iaf plugga, suck. Och fixa naglarna, för jag pallade inte med det igår. Hehe lat.
Men jag bloggar mer ikväll, kanske lägger upp bild på naglarna om det blir bra? Men de lär ni väl märka.
Kram Camilla!!

 -grekisk mat i mitt hjärta ♥ (klicka på bilderna för att få dom större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0