Had a dream I was king. I woke up, still king.

Har nu haft premiäråkning på brorsans snowracer. GUD VAD KUL DET ÄR!! Vi hittade världens bästa backe, och svängde man nite ordentligt i den kunde man hamna i diket, eller i värsta fall åka in i ett träd. Men åkte man rätt, och svängde i tid, så gick det så fort att man kippa efter andan!! IGEN IGEN IGEN! Kände mig som en kung när jag stod högst upp på backen och sen med tjut och skrik slängde mig ner i backen. Älskar det!
Och jag försökte få Edison att åka också, i en liten backe... men den klanten försökte hoppa av?! Mitt i farten!! Fick hålla i som en galning för att han inte skulle åka av... haha!
Jaa, nu känns det inte längre lika hemskt att gå in och sätta sig vid läxorna igen. har vart ute och haft kul ett tag, så jag är nöjd!
Hörs!
Kram Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0