En åsikt.

Trött på folk som kopierar texter man skriver, bilder man lägger upp, saker man säger o.s.v.!  Man märker så tydligt när någon annan lägger ut en text på sin blogg som man själv lagt ut någon dag innan. Eller om man säger någonting jätte smart som man verkligen är stolt över att ha sagt och så kommer någon annan och säger det och låter ännu smartare. Lixom hallå, det va jag som sa det först!! Hitta på något eget istället för att kopiera andra. Det låter kanske som en helt obetydlig sak men jag lackar seriöst ur. Hittar jag t.ex. en bild på google som jag tycker är rolig och sen bestämmer mig för att lägga upp den på bloggen, och så hinner nån annan lägga upp den på sin blogg innan lägger jag aldrig upp den. Samma sak om jag kollat på en tröja jag vill köpa, så ser jag att en kompis köpt den innan jag skulle köpt den, så skiter jag i att köpa den. Känns som att jag bara kopierar andras bloggar/stilar/åsikter eller vad det nu kan vara annars. Behövde bara skriva av mig. Kram Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0