Dum, dummare, dummast!

Okej, jag började inte tio utan nio, men det var fortfarande väldigt skönt att börja dagen med ett parti badminton i en timme! Efter det gick vi - jag, Mathilda, Daniela och Kate- till centrum, och jag köpte Yakiniku!!! MUUUMS!
Men med tre timmars lunch, så får man snabbt väldigt tråkigt! Jag och Daniela köpte massa tuggumin och mobilsmycken, bara för att fördriva tiden lite!
Gulliga va?! :D
Tillslut blev det i alla fall vår tur att spela bowling, och jag med min stora vinnarskalle är ju så taggad och lite nervös att jag skakar. Men det går ju inge bra! De första slagen hamnar i rännan helt och hållet, jag slår inte ned en enda kägla! Och då blir jag sur! När jag var mindre sa man alltid att jag var ledare i citronklubben, då jag var den första som blev sur, och den sista som blev glad igen... och jag som trodde jag kommit över det stadiet... men nee då, jag ska vara barnslig nog att bli sur, och låta det gå ut över alla andra...
Mathilda, jag vill bara säga att du är bland de bästa vänner jag har haft! Du är värd så mycket för mig, och jag vill att du ska veta det! Jag älskar dig, och jag hoppas du älskar mig med... även om jag är en dumsnut!
Men överlag har jag haft en underbar dag, med skratt och prat och flum! Tack för det, mina härliga underbara vänner! Beundrar er för att ni står ut med mig, kan vara en riktig skitstövel ibland! Puss på er!
Hehe...
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0