Den ända gång jag backar är när jag tar sats.

Jahapp, då har man en ny blogg nu! Känns ganska bra, med tanke på att jag kunde logga in på första försöket.
Idag vaknade jag med världens finaste människa i sängen bredvid. Att vakna pigg och utvilad efter en natt av skratt och prat, det är ett under. Mornar är inte min favoritpunkt på dagen (!) men denhär gången hade jag ingenting imot det. Men så är det ju med min ängel Camilla! Man kan inte känna sig annat än lycklig när man har henne vid sin sida!
Jag kanske ska berätta att jag var på öppet hus. På Kulturama. Och jag tyckte det lät bra att gå där. Jag gick därifrån med tankar och ideer om mina framtida projekt. Det gillar jag. Jag var berädd att börja på skolan direkt! Men jag har fortfarande skolor kvar att titta på. Men Kulturama hamnar högt upp på listan!
Sedan har jag väl inte gjort så mycket mer. Suttit och tittat på TV. Gjort en framsida till min kontaktbok i skolan. Tittade även på filmen 2012.. tyckte det var på tiden eftersom det är 2012 just nu... en itressant tanke detdär... att hela världen ska gå under just dethär året... just nu sitter jag och tittar på filmen Seven, den handlar om någon som dödar människor i de sju olika syndernas tecken. Ganska äcklig, men riktigt bra!
Nu börjar det igen...
Hörs!
Kram Linnea .♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0