Borta bra men hemma bäst.

Hej bloggen! :D Kom hem för en timme sen ungefär efter att ha varit iväg hela dagen. Åkte vid två in till stan till ett lazerdome ställe, där min lillebror hade sitt kalas. Så va där till halv fem/fem ungefär. Sedan drog vi hem och lämnade lite grejer + halva familjen, bytte bil och åkte till Ellen för att hämta hennes no bok. Har prov på tisdag och min bok är i skolan.. Och på måndag är det vintervaldag så är inte i skolan då. Efter det åkte vi till mammas jobb för att kopiera alla sidor, men så funka inte kopiatorn. Suck.. Åkte även förbi Linneas mamma och hämtade min gitarr. ♥ Sen vidare till Alleplan för att köpa sushi/pizza och handla, sedan hem och äta. Är jätte trött just nu, men är på riktigt bra humör så det är ju bra! :D Nu ska jag åka till Ellen och lämna tillbaka hennes bok. Skriver senare, kram Camilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0