Blir blind när alla lampor lyser.

Sitter och ojjar mig över att klockan alltid hinner bli så mycket innan jag kommer i säng! Det spelar ingen roll hur mycket jag än planerar och förbereder, det slutar alltid med att jag somnar typ tolv... behöver en ny strategi... -.-
Öppna huset på Södra Latin var inte som jag väntat mig... det var en otroligt fin byggnad, med högt i tag, och stentrappor. Men alla lärare var så stela och allvarliga, många gav en ansträngda leenden (vilket är det värsta jag vet!) och det var bara några elever som var riktigt schyssta. Det var tack vare en av eleverna som Södra Latin kom med på min lista över eventuella gymnasier för mig... tyckte allt var så.. stelt! Och ni skulle ha sett matsalen! Först måste man ner för en trappa med 1,5 meters bredd (vilket blev väldigt trångt med allt folk!!) och sedan kom man ut i matsalen, och undrade hur fan de tänkt nu... undrade till och med om jag kommit rätt?! Nä, Kulturama var MYCKET bättre! Och Värmdö gymnasium kommer på andra plats... sedan kommer Södra Latin, då det faktiskt lät ganska trevligt när elverna berättade om det....
Idag har jag haft sådan träningvärk! Jag har gått runt och stånkat och stönat, och varje gång jag ska sätta mig ner eller ställa mig upp så måste jag ha hjälp! Känner mig lite osäker, eftersom det är imorn som jag ska köra igenom styrkeprogrammet på riktigt! Men det ska nog gå bra ska ni se......?!.......
Nä, nu måste jag i alla fall FÖRSÖKA sova, mina ögon värker av ljuset från min lampa.. det tyder på sömnbrist mina kära vänner, och det ska jag försöka göra något åt! Godnatt!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0