Allt och lite till

Jag tycker jag har hunnit med lite allt möjligt idag! När jag kom hem från skolan, ja, då var mamma hemma och bjöd mig på te och macka! Mycket gott, speciellt som det var chai-te! Efter att ha pratat med henne en stund satte jag mig för att titta lite på TV, och vänta på att bli hämtad av pappa... tråkigt nog, blev det så att han kom mitt i Grey's Anatomy.... gissa om jag blev sur!? Så fort jag satte mig i bilen så skällde jag ut pappa att för att han hade mage att komma och hämta mig just då... hehe, förlåt pappsen!
När jag kom hem så fick jag hjälp med mitt styrkepass, som vi gör på idrotten i skolan. Blev riktigt nöjd, nu är den fulländad, och jag kommer få en GRYM träningsvärk! Och det är bra!
Och sedan åt jag vääärldens godaste kyckling med pestosås!! ÅÅÅH, det var såååå gooott! Blir hungrig bara jag tänker på det!!
Och nu sitter jag här, och pratar med mig själv igen.. imorn är den muntliga redovisningen, och mitt hjärta klappar som om jag sprungit ett maraton... är jättenervös!
Men jag hoppas det går bra!
Nu ska jag titta på världens bästa serie: Navy CIS!! YEY! Nu på Trean om någon vill titta!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0