Ajajaj, mitt finger..

Tjenixen! :D Nu har jag precis fixat en fruktsallad och sitter och läser igenom all NO.
Kan ju säga att till skillnad från Linnea som börjar tio, ska man själv ställa klockan på 04.45. Yeay!! Ska hämta Ellen 20 över 6, vi ska va vid skolan halv 7. Lagom mysigt sådär.. Men jag är van att gå upp vid fem och det är faktiskt jätte lätt, så det är ju bra! Haha :) När jag duschade tidigare ikväll skar jag mitt finger på rakhyveln, det va inte det skönaste kan jag ju säga.. Om ni inte gillar blod, kolla inte ner.. Men jag borde fortsätta läsa nu. Kram Camilla! ♥



HAHAHA fail.. Detta hände för en och en halv timme sedan, det blöder fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0