-

Du är den som ofta skriver att du förtjänar någon bättre, att du inte behöver vissa personer i ditt liv. Att du inte gillar när folk sviker eller sårar dig. När folk lovar saker som dom sedan inte håller. Men du är precis lika dan. Du lovar saker som du inte håller, du sviker och jag tycker att jag förtjänar någon bättre. Det som gör så ont är att jag älskar dig. Jag vill ha kvar dig som den vän du är för mig. Men jag orkar inte med att du ständigt klagar på andra när du är likadan själv. Tänk efter någon gång också. Även fast du kanske inte fattar det så gör det lika ont för mig som för dig. Ingen är perfekt, varken du eller jag. Men ändå, klaga inte på folk när du är exakt lika dan själv. Tack för mig. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0