jag har tråkigt, därav denna lista.. hehe

JAG HAR JÄTTE TRÅKIGT. #justsayin /Camilla
Vilken färg har dina skor? - jag har flera..

Favorit plagg? jag vene, men typ här som jag köpte i fredags e fräsig..
Hur många sms har du skickat med din telefon? - mååååååånga
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - ann holm, AHAHAHHAAH
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - mamma, morfar, mathilda osv
Vilka namn finns i din smsinkorg? - åh gud va jobbigt att svara. men visst, filip, daniella, linnea, mamma, trollrumpa, tilda, morfar, evelina, emelie, martin, daniela, ellen, maria, elvria, någon jag inte lagt in x5, libresse (HAHAHA) , 3, towa,  adam, jeppe, mårten, johan, moa, william, robert, albin, pontus, ida, josef, rasmus, patetiska idioten, erika tv5, johanna, diana, mogge och fler. dedär va bara häften haha
Vem kramade du senast? - tilda
När såg du din bästavän senast? - idaaag
Din favoritfilm? - en..
Din favoritlåt? - moments, look after you, another world, i should have kissed you osv osv
Bär du på en stor hemlighet just nu? - alltid
När vaknade du imorse? - 7
Gillar du hästar? - yup
Har du ett turnummer? Vilket? - 5 eller 22
Vem hade du velat träffa just nu? - barry, kyle, ian, wayne och hughy
Vilket är det bästa året hittils? - vene
Är du kär? - nej!
När drack du alkohol senast? - neveeer
Är du en rökare? - nääj
Föredrar du snus eller rökning? - inget
Vad heter du i mellannamn? - elisabeth linnea

Har du twitter? -jupp, @cceeli_
Vilken klass går du i? - 9an
Ditt favoritband? - HAHAHAHA HM....
Din favoritartist? - loooooouis, nej men alla
Thåström eller Håkan Hellström? - håkan (för hans namn rimmar på kråkan tihihiih)
Göteborg eller Stockholm? - stockholm
Vart bor du? - sveriges huvudstad


Vart vill du bo? - gotland, sundsvall eller kreta

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - every little thing
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - jar of hearts
Vem skrev åt dig på msn senast? - fiiiiiilip
Vem skrev du senast sms med? - filip
Vem ringde dig senast? - mathilda
Om du går in på fotoalbumet på mobilen, vad är det första du ser? - en sötnos som en ågng sade: and i work in a bakery
Blind eller döv? - blind lätt!!
Har du MVG i något? Isåfall vad? - japp. i de jag e sämst på, bild..
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 87
Vad vill du jobba/jobbar som? - undersköterska, specielistsjukskötersa, läkare och sen när jag väl fyller 16 kommer jag jobba som nåt.. på sjukhus iaf
Var är dina syskon just nu? - hemma
Senaste kändisen du såg? - i verkligheten, linda bengtzing (hahah b) o annars HAZZA
Favoritkändis? - boo bear ! ♥ (okej ingen vet vem jag menar men aa..)
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - vene
Har du piercingar? Isåfall, var? - öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - mana mana du du du du du, ni vet den..
När grät du senast? - ...
Är du vig? - nej.......
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - HAHAHA FILIP!! Fast det stavas vas happenin ;)
Använder du hårspray? - väääldigt sällan
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel

Favoritdryck? - provivaaaa
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - naj
Uppsatt hår eller hängande? - upsatt är skönast, hängande snyggast
Vill du gifta dig i framtiden? - JAAAA
Vilken vän vet mest om dig? - mathilda tror jag
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - hahaha ja
Vill du bli modell? - never
Din bästa tjejkompis? - flera
Bästa killkompis? - flera

Vem är den bästa person du känner? . jag själv, lätt
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - det mina ögon hamnar på först.. nej men ögonen, personligheten
Senaste CD-skivan du köpte? - heheheheh
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - nejj
Vad ska du göra i sommar? - gotland nåra gånger, kanske nåt me trollis o sånt, ha kul! o kanske usa
Har du rökt på/knarkat? - nej!!

Favoritskådespelare? - robert pattinson!! ♥ driver. typ eric dane
Favoritkomiker? - jag själv
Du varit med på TV? - japp flera gånger
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - GREY'S ANATOMY. ALLTIIIIIID
Snyggaste kändisen? - boo bear här oxå ♥ och

Vart vill du resa innan du dör? - överallt. men mest hawaii och dit ska jag i år :D

Kommentarer
Postat av: Natalija Markulic

SV - Dom är så galet underbara, eller jag finner inga ord. Så underbara är dom!



Tack så jättemycket, det är tråkigt att jag inte hinner med att blogga så mycket nu när jag fått en riktig One Direction Infection, så kollar runt på Facebook, Twitter, Tumblr osv hela dagarna. Och då blir uppdateringen så himla himla himla dålig.. Kramar till dig Camilla! :)

2012-02-20 @ 20:12:59
URL: http://nmss.blogg.se/
Postat av: Daniella

SV; Tack, men icket!<3

2012-02-20 @ 20:31:59
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/
Postat av: Natalija Markulic

SV - Jag jag hörde, helt sjukt hur respektlöst det var, och att ett fan tog Liams sko, man ba wtf?! Även ifall jag fick chansen att ta t.ex. en mössa ellet nåt liknande skulle jag aldrig ta nånting. Köp ett föremål och ge det till dom istället för att ta, mycket bättre! Och gud vad jobbigt det måste vart att gå i den där folkmassan där folk knuffas och håller på. Bara killarna inte skadades är det bra. Men åh nutte Niall. Man vill ju bara krama om honom!

Känns som att det inte är nån mening i den här kommentare, utan bara ord. Haha men aja! Kram! :D

2012-02-20 @ 21:58:29
URL: http://nmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0