När man talar om trollen

Dagen började förvånansvärt bra. Nationella provet kändes hel okej, vilket är ett under! Men efter lunchen gick allt åt skogen. Jag hade spanska.... och jag HATAR spanska!! Har en DÅLIG lärare, så det gör det inte mycket bättre. Efter det var det idrott, där vi spela vollyboll, och jag som trott att jag har haft så bra bollsinne, jag missade nästan varje boll.... INTE KUL!
Men det är NU det jävliga kommer... när jag och Ellen skulle gå till bussen, och vi snackar om hur enkelt jag tappar bort saker, och jag skojjar om att jag borde ha senilsnöre till mina ägodelar för att inte tappa bort dem, ja, då märker jag att min mobil är borta...ironiskt va?! Men jag tänker positivt att den MÅSTE ju ligga i väskan eller på något annat bra ställe.. men när jag går på bussen och bussen kör förbi skolan, då ser jag min mobil ligga i snön på trotoaren. Jag hade ju inget annat val än att gå av bussen, gå och hämta min mobil och sedan vänta på nästa buss. Till råga på allt trodde jag att jag tappat mina hörlurar, så jag gick tillbaka samma väg IGEN för att bara upptäcka att de låg i jackfickan..... suck!!
Men dagen slutade i alla fall lyckat då jag haft dans! Jag älskar att dansa, min danslärare är så duktig på att lära ut! Trots det så kunde jag itne sluta tänka på morgondagen! Det är nämligen så att jag imorn ska få min tandställning! Men jag är osäker, är det inte så att man först måste göra ett gomavtryck?! För det har inte jag gjort..... det kanske är DET jag ska göra imorn... ÅH, vad jobbigt! Jag som trodde att jag skulle FÅ tandställningen imorn.... jaa, denhär dagen blir bara bättre och bättre... (ironi så det bara visslar om det!) .... vilket tur att dagen snart är över då!
"Gammal" bild på mig. Notera att det är jag UTAN tandställning..... kanske är sista gången på två år som ni ser mig utan...... hjälp?!
Hörs!
Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0