Men vaf.....

...aan! Det var som jag trodde, jag fick inte tandställningen idag.. satte bara in ett par ringar mellan tänderna för att vidga mellanrummet... av någon anledning?
Känns jättekonstigt, det är som om något fastnat mellan tänderna.. vilket det i och för sig har. Men det är som det är, och det är NÄSTA onsdag som jag får tandställningen... förhoppningsvis.... börja känna mig väldigt... förvirrad.. har nu blivit "lurad" två gånger. men tredje gången gillt antar jag!
Som tröst gick jag och mamma och köpte varsin chai-latte. har inte druckit en sådan på JÄTTELÄNGE, men idag unnade jag mig det. Och nu sitter jag och äter Kesella... det är sååå gott! Kesella Hallon är bäst! Ni borde smaka det någon gång!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0