Långt inlägg om lite tankar, känslor och sådär..

I torsdags hade jag och resten av detta avlånga kalla lands nior nationella prov i svenska. Vi skulle skriva en uppsats och hafe fyra ämnen att välja mellan. Själv valde jag att skriva om en sak under rubriken: När tiden stannar. Eller hur de nu var..
Och jag ville bara säga att jag är så sjukt tacksam över att det finns människor som får mig att må bra. Som får mig bli glad och lycklig på en sekund. Det finns personer där ute som får mig att le även i dom tuffaste stunderna! Människor som får all min tid att stanna när jag hör och ser dom. Jag är så oerhört tacksam över att dom finns. Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar dom men när jag säger att jag älskar dom, så menar jag det med all säkerhet. Tack vare dessa personer har jag lärt mig att acceptera mig själv och jag känner själv att jag har blivit bättre på massa saker genom dom som jag inte vill gå in på just nu. Med allt det här vill jag bara säga att så fort du/ni hittat någon/några som får dig att känna dig såhär, ta vara på det. Och spela roll om det är en kompis, din faster eller ett husdjur, det viktiga är ju att du mår bra!
Ta hand om er, kram Camilla.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du har så rätt så Camilla! :)

Och ja, nu vet jag vilka du menade... hihi ;)

2012-02-10 @ 23:35:04
URL: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa
Postat av: Rebecka

Svar: Eh för att jag är AWESOME like a boss! ;o :D

Det känns för jävligt att inte ens namn har blivit sagt! :((( buhu.

Tack så mkt, du har också en fin blogg!

2012-02-11 @ 12:34:49
URL: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0