Ju snabbare desto bättre!

Tänkte göra mig i ordning för säng nu. Lägga fram kläder för imorn, sminka av mig och sedan borsta tänderna, allt det kan ta lite tid! Men jag hoppas det inte blir för sent, har vart jättetrött hela veckan, är så trött på att vara trött!
Vill gå och lägga mig tidigt så att dagen kan ta slut. Hoppas morgondagen blir bättre, för just nu har jag bara en konstig känsla inom mig, jag tycker inte om den känslan!
Har dessutom en blåsa i munnen, på läppen, precis där tänderna skaver mot kinden/läppen.... AJ!
ÅÅ NEEEEJ! Kom nu på att jag måste packa. Ska ju till mamma imorn... @£$€{}\*¤#"%&!!!!!!!!!! GAAAH! JAG ORKAR INTE!!
Hörs!
Kram Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0