Jahapp....

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag... känner att jag inte har någon riktig blogglust. Har ont i mage och tänder. Idag har jag inte kunnat äta som jag ska, eftersom jag igår fick de där ringarna mellan tänderna. Är alldeles öm i tandköttet, och det hr gjort att jag inte kunnat tugga, vilket betyder att jag inte är mätt på långa vägar, då jag bara ätit potatismos till lunch... imorse försökte jag få i mig flingor, men jisses vad ont det gjorde, så jag fick inte i mig så mycket då heller. Men jag hoppas kunna käka lite till middag, det blir falukorv i ugn och lök och ost, med ris. Gott! Hoppas jag kan äta det!
Intressant! Det blev ett inlägg om mitt matintag idag. Det bevisar bara hur oförutsägbara inlägg jag gör... men jag tycker det är lite roligt, att det som jag egentligen tänkt mig utvecklas till något helt annat. Men det gäller bara inlägg! I verkligheten tycker jag om att ha det precis som jag tänkt mig, annars går världen under... typ!
Detdär är jävlarna som ställer till det för mig! Haha, ni kan se min frustration! Vill bara gå och slita ut dessa djävulska plastringarna!!!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0