Imorn blir det skola som vanligt

Jaa, imorn är det ingen temadag som det var idag... det var kärleksdag idag.. kanske inte hade berättat det? Men jag var tvungen att gå mitt i för att gå till tandläkaren, så det var inte så viktigt för mig.
Ska gå och packa för imorn, men jag har inte bestämt mig om jag ska vara med på idrotten. Jag var ju sjuk i tisdags, och är fortfarande förkyld. Dessutom har jag nu tandställning, och vi ska spela vollyboll. Och med min otur kommer jag säkert slå ut tandställningen om jag spelar vollyboll, för jag suger på det!!
Det här fick jag hos tandläkaren. Ett startpaket för de som precis fått tandställning... det finns vax (som man sätter på tandställningen om när jag får skavsår!), en tandborste för tanställning, en resetandborste för tandställning, små tandborstan som man ska borsta under tråden med, en fickspegel, munskölj, och några (rosa) tabletter som man ska tugga på så att man ser vart man ska borsta mer. Där man inte har borstat så noga, där kommer det att bli rosa..... ganska coolt! Ska pröva dem någongång!!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0