Hiss&Diss!

# Slasket! Usch det är hemskt med slask. Blött överallt och man förstör bara sina skor.

# Att min älskling gjort slut med mig! Min underbara gucka till håret har tagit slut efter att ha varit tillsammans med mig e över ett år. Bajs. Köpte den på Teneriffa så kan inte direkt åka tillbaka och köpa en ny...
# Sportlov! Eller ja, lov över huvud taget är nice. Mera lov till folket!
# Tidsinställda inlägg. Sjukt bra att man kan göra tidsinställda inlägg, t.ex. detta. HISSHISSHISS!

# Converse! Snyggt, skönt, går att matcha till allt osv! Så himla bra :D älska Converse! Själv har jag ett par vita höga, röda höga, ljusblå låga, ljusgula låga, vinröda höga och svarta vinter apassade höga typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0