Härlig simtur

Idag gick jag hem efter första lektionen. Kände att det var onödigt att hamna efter med en genomgång, när man bara är förkyld, samtidigt som jag inte orkade vara kvar hela dagen. Och jag gjorde rätt, för nu känner jag mig bara lite sliten, och inte alls lika mosig och sjuk som förrut! Och imorn blire tandställning... förhoppningsvis!!
Frida kom på ett lite roligt uttryck. Faktiskt så började det med att jag i somras lärde Camilla vad "slit den med hälsan" betyder (det betyder typ varsågod), och nu har hon hållt på och sagt det varje gång någon tackar för något! Och när jag igår sa tack för att hon sa prosit när jag nös, så vände Frida på sig, med stora ögon och frågade: vaddå simma i din näsa?!
Då hade hon tydligen hört fel och trodde att Camilla, istället för att säga "slit den med hälsan", hade sagt "jag simmar runt i din näsa"....? HAHAHA!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0