Har ni någon gång tänkt på....

...hur underbart Afrika är?
Helt underbart, eller hur? Skulle så gärna vilja åka dit!!
Och jaa, ni som blev så förvånade över bilden på pingvinerna, det finns faktiskt pingviner i afrika. Afrikanska åsnepingviner. De heter faktiskt så! Jag har badat med sånna pingviner, när jag själv var i Afrika... de är väldigt envisa, kanske därför de heter åsnepingviner... eller att de låter som åsnor, för de gör de också!
Lyssnar på en låt från avatar just nu, när jag tittar på dessa bilder... det är en väldigt maffig känsla!
Jag blir alldeles varm när jag lyssnar på denhär låten, och tänker på alla underbara djur som finns i Afrika...  jag vet inte varför jag tänker på just Afrika.... kanske för att i filmen Avatar så bor ju avatarerna mitt ute i djungeln, precis som vissa folkgrupper bor mitt ute på savannen....

http://www.youtube.com/watch?v=uMhsSNwOUjI.... lyssna på låten på youtube!!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0