Förhoppningar och förväntningar

Sista lektionen idag var engelska, precis som alla andra fredagar. Vi hade fått en uppgift, att komma på en kärlekshistoria och sedan skriva den den på engelska på lektionen. Och jag älskar att skriva historier!
Men idag var jag helt enkelt inte på topp! Jag brukare skriva flest sidor i hela klassen. Idag skrev jag minst av alla! Och jag är inte van vid det, jag har tillräckligt stora förhoppningar och förväntningar på mig för att alltid skriva mycket. Men idag kunde jag inte skriva mer, och för mig känns det som ett misslyckande. Just nu hoppas jag bara att jag inte mister mitt MVG.
Men nu är det fraaadaaag! Och jag ska hem till min älskade pappa! <3 Saknar honom jättemycket just nu!
Älskar dig pappa!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0