FML.

Hej bloggen. Camilla här. Varit en sjukt skum dag, i morse var jag helt överenerginerad (kom på det ordet själv!!!) och ja.. Sen fick jag reda på att jag är allergisk mot gluten och då gick allt bara nedför. Skönt nu att jag iaf vet anledningen till varför jag haft ont i magen ett år. Ni kanske tycker att men herregud det är ju bara gluten, det va ju inte så att någon dog eller så. Men ja, för mig är det sjukt jobbigt då jag redan är allergisk mot de mesta. Äpplen, päron, mango, annanas, persika, plommon, tomat, morötter, palsternacka, vitkål, kål, alla sorters nötter utom cashewnötter, jordgubbar, banan, you name it. Enda frukten jag kan äta är mandarin/apelsin. Wiiho -.- plus att jag är laktosintolerant också! Det låter som jag inte är allergisk mot mycket, men tro mig, det är mycket... Nu vart det lite för mycket allergier så ska sluta skriva och äta något. Kram.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0