Don't let me get me

Ibland kan jag få en känsla av att jag är den enda som inte tränar regelbundet.. mamma är superduktig och går och tränar minst tre ggr i veckan, pappa tränar fem ggr i veckan, och kompisarna, jaa, de har så mycket aktiviteter och gymmar tillsammans att jag inte förstår vart de får all tid ifrån... jag menar, jag vet att jag slösar mycket tid på att titta på TV, men det är när jag tittar på TV som jag kan leva någon annans liv ett tag, och slippa konfrontera mina egna problem. Och jag vet, att den enda som hindrar mig från att ställa mig upp och göra något, är jag själv...
Men för en stund sen fick jag ett ryck! Har lånat pappas hantlar (vet inte hur mycket de väger..) och med hjälp av mina dräningsprogram på mobilen så satte jag igång att träna mage, rumpa och armar. Ganska jobbigt, speciellt i armarna, där jag är svagast.
Är ganska nöjd med mig själv, men det var inte så länge, så efter en paus (efter inlägget) så sätter jag nog igång igen. Duktig tjej!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0