DISSSSS!

# Kylan! Okej jag verkligen måste dissa att det är så kallt ute. Imorse var det ungefär -20 grader. Inte okej. Jag gillar att det är kallt, snö och sådär, men hallå. -20? Kom igen, liiiite mer värme kan vi väl få. Typ -5 är bra!
# Åldersgränsen för jobb. Jag praoade på Sös, Södersjukhuset i höstas och dom erbjöd mig jobb där för några månader sedan. Självklart vill jag jobba där, min dröm ju! Tänk att bli erbjuden ett jobb på sjuhus som 15-åring och det är ens dröm!! Men självklart är det ju 16-årsgräns på att jobba på sjukhus. Men man kan bara jobba där när man fyllt 16. Det borde va året man fyller 16, jag fyller liksom år i december! Sär behandling av oss som fyller år sent på året..
# Folk som dömmer en. Döm mig inte om du inte känner mig, vet vad jag gått igenom osv. Bara för att jag kanske går på ett visst sätt eller pratar med någon annan dialekt behöver inte det betyda att jag är dum i huvudet! Och tycker du att jag är bitchig, säg det till mig istället för att gå runt och säga det till andra! Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0