Det är meningen att jag ska plugga..

.. men det gör jag inte... tydligen! Jag tänkte göra So:n, då vi ska göra ett arbete om Syrien. Men jag visste inte ens att Syrien var i trubbel? Tur för mig, så är själva faktan inte så viktig, faktan måste bara vara korrekt. Det är källorna som jag fått faktan ifrån som ska bedömmas... vilket är lite konstigt enligt mig... men jag orkar inte bry mig.. sitter och tittar på något bra cheerleader-program på trean.... är väldigt bra faktiskt, jag hoppas att det är en film, för jag kan inte sluta titta... jag vill också kunna göra så som de gör... typ vara så vig, och göra volter och dansa så bra som de gör... men jag är för feg för att göra volter! Gick ju på gymnastik förrut, men jag var inte lika intresserad efter ett tag, dels för att jag inte vågade göra volter... känns liksom lite onaturligt att flyga runt i luften sådär.
Nu börjar det!! Jippi!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0