Definition av fredagsmys

Jaa nu sitter jag här, klockan är några minuter över tio och mamma och lillebror sitter och sover. Så gick det med den myskvällen. Jag tycker inte det är särskillt mysigt när det bara är jag som är vaken nog att titta på filmen som vi valt. Det är bara sorgligt.
Det ironiska är även att lillebror, som har blodfobi, måste välja en film som han kan tänka sig att titta på, en film som då INTE innehåller blod, över huvudtaget (vilket är ganska svårt). Det brukar sluta med att vi tittar på en tecknad film, som vi antagligen redan har sett fem gånger den senaste månaden. Men efter tio minuter in i filmen sover han som en stock, fem minuter senare sover sedan mamma. Och då sitter jag där, med en tecknad film och vet inte riktigt vad jag ska göra... känner någon igen sig?? Skulle bli glad (lite skadeglädje i och för sig) om någon kunde känna igen sig, då vet jag i alla fall att jag inte är forever alone....
Suck....
Just nu hoppas jag bara att ni har en bättre kväll än jag!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0