Dag 5 - 10 saker om mig



Jag är född tre veckor för tidigt, va beräknad till 26 december. Hade vorit kul om jag föddes 24 (inte för att det är julafton då, en annan anledning).
Skulle inte kunna leva utan musik.
Jag är en sån person som klarar av att vara ensam hur länge som helst. Kan underhålla mig själv utan kompisar, familj, mobil, dator osv.
Det längsta jag varit hemifrån är Teneriffa som ligger utanför Maroccos kust. Men har alsrig rest utanför Europa.
Jag äter aldrig smör på macka. Inte gjort på 5 år typ.
Jag skulle vilja plugga till läkare i USA eller England. Endast för att jag gillar det engelska språket mer än det svenska när det gäller medicin.
När jag ska räkna på fingrarna gör jag alltid nån konstig grej innan jag "tar upp" lillfingret. Svårt att förklara, men gör det konstigt iaf.

Tydligen drar jag alltid dåliga skämt enligt Mathilda, men jag tycker att jag är väldigt rolig!

Jag blir alltid nervös när jag ska träffa folk. T.ex. om jag inte varit i skolan på förmiddagen blir jag jätte nervös när jag sen ska träffa mina kompisar på eftermiddagen. Skit skumt.

Tycker det är fett svårt att skriva såt här. Sitter i flera timmar och frågade Mathilda om saker den här gången haha...

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0