Camilla ♥ mat

Hej igen! Känner att jag orkar blogga nu så passar väl på. Mår lite bättre nu iaf, psykiskt. För ja, min mage är fortfarande min värsta fiende just nu. Slutpratat om mina magproblem.
Imorrn är det nationella prov i svenska, inte ett dugg nervös faktiskt. Tur de, för hade jag varit nervös hade jag fått ännu mer ont i magen. Vet inte vad jag ska skriva så kan visa några bilder fårn igår eller nåt.
Några kompisar från Kreta va på besök i Sverige så dom kom över och fikade. Mysigt!
Ja.. Mina ben och någon maräng grej. De va det enda jag kunde äta så åt den. Fast herregud va söt den var.. Diss på det.
Åt sushi utan mina älskade rullar :(((( men tål visst inte odm heller. Suck..
Haha kul att de bara vart bilder på mat. Men jag gillar mat, oki?!
Nu ska jag gå och göra en fruktsallad (haha ännu mer mat..) och sedan läsa i min bok som ska va utläst på onsdag. Hehe good luck.. Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0