Been there, done that

Stackars Camilla! Hoppas du mår bättre snart vännen! Ring om det är något! Älskar dig sötnos, du är stark! <3
Igår var jag ju som sagt på klättring. Datorn och jag är inte bästa kompisar just nu, så jag kunde inte blogga. Men nu kan jag berätta, att det var jättekul! Och jag nådde mitt mål! Två gånger! Jag kom upp till toppen på två av de fyra väggar som jag klättrade. I och för sig var den första en uppvärmningsvägg, och den andra var kanske inte så svår. Men kom ihåg att jag bara gjort det ett par gånger innan, så jag tyckte jag var jätteduktig! Och så fick jag lära mig att säkra. Ni vet, det måste ju alltid stå e någon i anndra enden av repet.. annars finns det inget som tar emot när du trillar! Och när pappa och lillebror klättrade, då var det JAG som säkrade!! Det är lite läskigt att ha ansvaret för att de inte ska trilla, men det var otroligt kul! När vi skulle lära oss att falla, och pappa skulle falla så flög jag rakt upp i luften, eftersom pappa är tyngre än jag!! JÄTTEKUL!! Men jag som hatar att falla själv, jag tyckte inte det var jättekul när JAG skulle falla. Det är ju inget farligt, pappa stog ju och säkrade, men man måste lära sig att falla eftersom man gör det någon gång! Men jag tyckte inte om det! men annars var det jätteroligt, och jag var helt slut när jag kom hem! Det är ju så jobbigt, och jag som är såååååå höjd rädd blev ju alldeles hög på adrenalin!
Idag har jag vart ute och åkt pulka igen. Samma backe som förra helgen jag var hos pappa, enda skillnaden nu var att pappa också var med! Och sedan har jag inte gjort så mycket mer! Vi har inte så mycket läxor, och jag har bara skrivit krönikan. Sedan har jag inte pluggat mer.... kanske lite dumt, men jag äär ju såååå trött på läxor. Och en läxa gjord är ju bättre än inga. Så, jaa, nu sitter jag här. Och ska bara träna lite, sedan ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag göra mig redo för sängen och gå och lägga mig! Känner att jag inte skriver jättebra just nu, men jag orkar inte skriva mer! Känner precis som Camilla att jag inte har någon vidare blogglust idag! Men jag tar nya tag imorn.... hoppas jag!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0