Action

Pappa väckte mig idag, vid typ halv tio, för vi skulle dra och klättra.... men klantig (och sömnig) som jag är så somnade jag om och sov en 40 minuter till, tills pappa ropade att jag verkligen behövde gå upp. Det gjorde att jag inte kunde blogga... men nu gör jag det!
KLättringen gick, trots min träningvärk i armarna, bra, och nu har jag ett grönt kort i att säkra. Hör ni det, nu kan ni dra och klättra med mig, för jag vet hur jag ska säkra!! Väldigt stolt är jag! Jag klarade till och med att klättra en vägg som på ett ställe lutade något fruktansvärt (kanske lite överdrivet, men det kändes så!). Och nu är jag alldeles mosig i armarna, det är jättejobbigt att klättra, speciellt för armarna och axlarna!
Nu ska jag dra och titta på bio med familjen, hoppas ni får en härlig kväll!
Observera att jag är osminkad! Det är såå skönt att inte behöva tänka på att man inte får klia sig i ögonen, för om någon säger att jag inte FÅR klia mig, då bara MÅSTE jag det! Så nu är det problemet löst! Dessutom är det bra för självkänslan att gå utan smink bland folk, man får lixom se att ingen tittar konstigt på en och att man duger som man är, även utan smink! För de är inte världen undergång om man råkar glömma att sminka sig,  inte hinner eller helt enkelt inte vill.
Men nuuuuuu måste jag gå, för annars kommer vi försent. Och det finns inget mer pinsamt än att komma precis när filmen börjat!
Hörs!
Kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0